Wij, Wilma, Marjolein, Biene en Judith zijn Kei. Met z’n vieren vormen we een maatschap en zijn we een hecht team. Daar zijn we trots op. We hebben allemaal verschillende ervaringen en achtergronden. De één wat meer ervaring in de zorg, de ander meer op financieel gebied. We houden elkaar hierdoor scherp, vullen elkaar aan en houden elkaar in balans.
We vinden het alle vier belangrijk dat er veel persoonlijk contact is met onze cliënten en ketenpartners. We willen onze cliënten écht kennen en we willen dat onze cliënten ons kunnen vertrouwen. Daarom werken we met één vaste contactpersoon binnen Kei. De bewindvoerder of mentor waarmee jij een intakegesprek voert wordt dus jouw vaste aanspreekpunt. Op deze manier proberen we zo betrokken mogelijk te zijn bij jouw persoonlijke situatie.
Het is onze missie om zo veel mogelijk mensen te begeleiden richting een financieel stressvrij leven en passende hulp en/of zorg. Het is onze passie om te helpen, iets te kunnen betekenen en zo te komen tot een oplossing. Want dat maakt ons werk ‘kei’ leuk!
wilma@keiemmen.nl Werktijden: Maandag 9:00 -16:30 uur Dinsdag 9:00 – 14:00 uur Woensdag 9:00 – 12:00 uur Donderdag 9:00 – 16:30 uur Vrijdag vrij
marjolein@keiemmen.nl Werktijden: Maandag 9:00 -16:30 uur Dinsdag 9:00 – 16:30 uur Woensdag 9:00 – 16:30 uur Donderdag 9:00 – 16:30 uur Vrijdag vrij
biene@keiemmen.nl Werktijden: Maandag 9:00 -16:30 uur Dinsdag 9:00 – 16:30 uur Woensdag 9:00 – 12:00 uur Donderdag 9:00 – 16:30 uur Vrijdag vrij
judith@keiemmen.nl Werktijden: Maandag 9:00 -16:30 uur Dinsdag 9:00 – 14:30 uur Woensdag 9:00 – 16:30 uur Donderdag 9:00 – 16:30 uur Vrijdag vrij
Kei Emmen is een professionele, kleinschalige en laagdrempelige organisatie gevestigd in Emmen gericht op bewindvoering, mentorschap en inkomensbeheer.